tisdag---------------

I dag åkte jag till kursen, vi åkte o bowlade det gick skita bra i dag :) 3-1 till mig mot (M). Men killen (A) ville tävla mot mig, haha vi hade rätt kul i dag. sen till baka o då hämtade min gubbe mig.

I går: Va jag oxå på kursen, efter att inte ha varit där på ca 2 veckor, pga att jag inte har mått så bra. åh det berättade jag för min coach, hur jag mår och hur jag känner inför en sak.. men har lagt den saken bakom mig nu ett tag till, vill juh att det skall funka och inte börja om från ruta ett igen. pratade även att jag skall ringa läkarn till mig igen ( så att man får veta, privat) även ta upp kontakten med (C) igen.. men i morgon skall jag på stor möte ang min andra kurs (bema) hoppas verkligen på ett riktigt jobb. 

Ha en underbar kväll alla // kram jejje

Nån som vill ha 2 katter? har nog åkt på allergi i familjen.  hojta till om ni är intresserad hoppas på snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback