söndag----GRATTIS!!!

I dag va det daniellas födelsedag, hon fyllde 8år. Dåligt av min släckt att inte höra av sig till henne, hennes minsta moster skrev grattis på fb, men ingen som ringde och sa grattis. inte änns nån av mina vänner ringde o sa grattis, mycket dåligt speciellt av en.  men hon fick en del grattis på sin sida på fb. så mycket betyder denna familjen för vänner... jag kom i håg när daniella fyllde 3 år, då kom det massor med folk till oss, det va en roligt kalas, massa presenter av vänner, då firade vi även marielles 5 års dag. hit kommer inte en jävel, nä jag skall köpa fler paket till henne på fredag, jag tror hon blev lite besviken i dag, för att hon bara fick 3 st. men leran hon fick uppskattades även av dom andra barnen.  hur svårt är det att ringa o säga grattis?????  då kanske jag skall fira min födelsedag i skåne i stället, eftersom inte en jävel kom till min dotter, då lär det inte komma nån till mig häller.... skall prata med gubben om det....

kram o godnatt från en som är beviken på vissa"  // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gud förlåt!!!

GRATTIS TILL D!!!

Låg hela dagen igår och har varit helt slut hela helgen!

Men får ju faktist säga att det var väldigt dåligt av släkten att inte höra av sig! Usch vad tråkigt!

Fast jag hoppas att lill tjejen var glad för att hon fick vara med sin mamma och pappa!!!

Krama henne från mig!



Kram på er alla!

2012-01-23 @ 11:27:13
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Pia

Vi var där =) =( och jag tror att hon hade en toppen dag trotsallt, vissa glömmer men tar igen det sedan =)'

<3

2012-01-23 @ 19:53:11
Postat av: Charlotte

Hej gumman.

Det där vi pratade om var inga problem. Glömde höra av mig till dig. Har gått och blivit jätte dålig.



Kolla gärna på bloggen du kan tjäna pengar på din blogg!

Bara att höra av dig om du behöver hjälp med det!



Kram

2012-01-24 @ 15:34:37
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback