onsdag------ illa :(

I dag va jag på ett möte, tyckte att det gick bra, fast huvudpersonen va sjuk. har inte gjort så värst mycket, men jag mår jätte illa, andra dagen i dag, fick höra att det går vinterkräksjukan, blää bara det inte är det jag har fått. men nått är det som inte stämmer, känner jag i kropen. nä jag är inte gravid. har inte tid att ha det så här nu. har lite ont i magen oxå, men ingen feber. trött till tusen. får se vad det blir av det.
Ingen som vill ha katt? en iafl? har så svårt att göra av med busan, den betyder mkt för mig pga orsaker. Min lilla dotter kommer att bli jätte ledsen om den försvinner. Men min hund kommer jag aldrig att göra av med, så är det hund hon inte tål får hon äta allergi tabletter. min hund Nisse betyder allt för mig. jag vill ha fiskar det är så fint. i morgon skall man städa.

jag vet vad jag skall göra den siste denna månan, vill inte gubben så tar jag bussen in med barnen och gör det själv, haha !! snart fyller min minsta dotter år oxå, berättade att hon bara får 3 presenter, vrf så lite fick jag till svar, jo för att du blir ädre o presenterna blir dyrare. en rosa mobil skall jag köpa till henne.  och sen nått wii spel, får se vad man hittar på för nått. sen ordnas med hennes kalas oxå, men det kan bli kul för henne, eftersom hon inte hade nått förra året. åh snart fyller även min stora dotter år oxå, där blir det oxå bara 3 st. hon skall oxå få en mobil fast en svart, jag råkade juh tvätta hennes rosa mobil i tvättmaskinen. så nu funkar inte den juh. hon vill ha wii spel "dans"  sen även kalas för henne.

ha det ' kram jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! haha min stil och min stil. Tyckte det var snyggt och att det var enkelt. ville inte ha så mycket krims krams och annat. Men ska göra om den sen när jag har fått photoshop. Så då blir den nog annorlunda.



Jo det var riktigt trevligt :) skönt att komma iväg lite. Hoppas du inte börjar bli sjuk nu då.



Hälsa där hemma!

Kram

2012-01-12 @ 07:21:37
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback