onsdag--- ändrade planer.....

I dag blev det stora ändrade planer. Va på mötet i dag, tyckte mötet gick bra, fick veta att jag får gå kvar på Gevalis, tills allt är klart, allså tills jag får ett jobb. det är nya regler för alla. dom har lovat mig ett jobb, är glad för det. hmm vad skall man välja då? tror jag vet nu vad jag vill jobba med i framtiden. Fick även veta att gevalis kommer att stå för en fritisaktivitet, allså välja mellan träning, bowling. då får man ett månads kort. jag kommer att välja bowling, för det är det jag brinner för. för träningslokalerna här är ingen höjdare, om jag inte tar det inne i vara, där även zumba finns. men att träna sj? nä tack. men bowling går ann.för då kan jag även få med barnen i bland. så jag blir kvar i denna kommunen/ staden minst ett år till. så ringde även M fröken i dag, möte nästa vecka ang Marielle. gevilis tiderna har höjs nu till 15/ i veckan. lite ändringar på scemat oxå. ledig på måndagar i stället för onsdagar. åh nu gå en lång dag på onsdagar... en utmaning för mig. Ringa min läkare på måndag, fixa en tid till han. så det ny schemat börjar gälla nästa vecka på onsdag.

Eftersom vi blir kvar här så skall vi börja ändra om i vårat kök, vill byta färg o riva skåp, men får kolla med hyresvärden först, men det går nog bra. så får man lite att göra oxå.


Ha en bra kväll // jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

blir det bowling eller ev zumba så hänger jag på, vill oxå ha något att göra, fast jag har lite svårare att komma ifrån alla kvällar, men bowl ÄR JU If nära och det kan funka även med barnen dom gånger dom måste vara med =) <3

2012-01-18 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback