måndag-tisdag

Igår allså måndag: hade en jättedålig dag i går, tårarna bara rann hela tiden, kommer inte att ta här vad som hände, räcker att jag o min närmsta vän vet om det. super tack att du hjälpte mig. det finns inte många som dig, tack för allt du gör för mig, dig håller jag hårt i ... <3
Va även på kursen, försökte bita i hop, men grät där oxå, nån kom fram till mig o frågade hur är det med dig, fick ljuga och säga att det är bra. men till (M) sa jag att jag mådde jätte dåligt, att jag tar ledigt rästen av veckan.

Tisdag: simskolan började i dag, tyckte det gick bra för alla tjejrna. sen i väg på kalas
, sen hem fixade nått att äta, har inte gjort så mkt, letar efter en billig jump in dress till barnen. förslag någon vart?

D kommer att få en jätte fin present av sin morfar, som vi skall lägga i hop till, berättar på fredag va det va, även M kommer att få en av oss o morfar.
Jag älskar min kära pappa otroligt mycket, tack för allt du har hjälpt mig med, hade viljat att du kom och hälsade på, oss, och önskade även att jag /vi kunde komma oftare till dig o farmor.


jösses vilka är alla människor som kollar min sida? även fast jag inte skriver så är det massor inne ändå....

Kram o natt,natt // jejje


Kommentarer
Postat av: sevve-Uppsalas sötase blogg

Titta om du blev dagens blogg! Bara och delta igen och om du inte vann så är det bra att delta ännu en gång. Kom med en bra motivering till varför just du ska vinna så får du ta del av mina 200 läsare!

2012-01-25 @ 19:10:22
URL: http://sevve.blogg.se/
Postat av: sevve-Uppsalas sötase blogg

Länkbyte med uppsalas sötaste blogg med 200 besökare/dag?

2012-01-25 @ 19:29:44
URL: http://sevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback