Måndag--- struligt!!!

Gick upp med barnen i morse, skickade dom till skolan. sen tog jag en kopp kaffe med gubben, fick ett litet besök, tack för att du kom förbi :) sen hållde jag på lite hemmma, gick inte och la mig igen, måste vända dygnen rätt känner jag. sen tog jag 1 bussen in till kursen. när jag väl kom fram så va ingen där, bara en massa bilar, hmm har dom glömt av mig? försökte få tag i dom, inget svar, ringde gubben så att han kom o hämtade mig. sen ringer (M) på kursen o säger FÖRLÅT att jag glömde bort dig. gubben körde mig till bowlingen på hemmaplan, för det va där dom va. vi skulle allså bowla. hon sa förlåt hela tiden, tills jag sa att det kan nog hända den bästa oxå. sen hem o iväg igen, åkte med grannen o bada badkar, åh det va skönt. tack för lånet av badkar. sen hem, hjälpte barnen med lite läxor o pysslat lite pussel med grannen o hängt vid datan. men nu är jag trött o säger godnatt.




En låt till min dotter :) <3 

kram jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback