Lördag och söndag

Lördag:  I dag har jag städat ur marielles rum o ändrat om. hon blev jätte nöjd o glad. kollat på smurfarna med daniella. sen bara slappat hela dagen, medans gubben gjorde middag, mumms va gott det va.

Söndag:  I dag fyller min dotter Daniella 8år. Du kom på kvällen på sjukhuset på näl, jag hade min  vän med och hon hållde dig först. du och marielle är mina fina princessor. så i dag skall du få tårta o presenter o tacos.  skriver mer senare....

Måste oxå säga grattis till en kär vän som inte finns med oss i livet längre, grattis W, som fyllde den 21/1, du är mycket saknad av oss alla och många fler. Är glad att jag fick lära känna dig o att du va en så fin vän och en fin människa på alla sätt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback