Lördag---- KALLT!!!!

Fyg attans vad kallt det är här. när min gubbe fryser då är det kallt, han som nästan aldrig fryser. i natt sov jag med strumpor o raggsockar o tre tecken, blir väl samma i natt, det är svin kallt i sovrummet, hade jag haft ett element eller värme fläckt så hade den åkt in där med en gång. men man är så dum o gav bort dom. men skall köpa en ny när man får pengar... så här tänker inte vi bo iafl, nu i kväll kom även M o sa att hon frös, sa till henne sa jag, klä på dig ett par byxor o strumpor. och la på henne en filt. på dagarna är det inte så kallt men när kvällen kommer då slår det till.

I dag blev det städning, det behövdes. har puzzlat en hel del i dag oxå.
Har as tråkigt som vanligt, vad gör ni en lördagskväll?? lika tråkigt som jag kanske???


kram jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

Vi får ringa christer och klaga på värmen, tyvärr så funkar det just nu som det skall men nästan gång det blir kallt inna så ringer vi <3

2012-01-17 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback