låst :)

Jag låste bloggen pga att nån säger till folk vad jag o gubben gör till andra, ville jag o gubben åka i väg över nyår, så skall det inte springa och snackas för att vi gjorde det. vad vi gör är våran ensak, men jag har mina misstankar , vem som sa det till dig /er. jag vet att ni har min blogg så varför inte slänga in ett "hej"... ??  kommer  öppna den igen inom kort, men får jag höra nått mer om oss så tar jag bort den helt eller så blir den låst igen. sköt dig själv o skit i andra!!!!

Har även tagit bort ALLA mina inlägg om mina 30 dagar.... efter som jag inte vet vilka av mina vänner eller gammla vänner som har den, så varför dela med mig om mitt liv till er???


Kram jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

Tycker att du gör helt rätt så länge gumman, säg till om det är något!! Puss <3

2012-01-06 @ 23:46:19
Postat av: Charlotte

Hej!

Haha ja det har varit tomt där men har mycket besökare, så det är synd att det inte visar sig i kommentarerna.



Jo tack vi har haft en riktigt bra jul och nyår i Göteborg :) Så det var skönt att få träffa familj och vänner när man var där nere :)



Ni verkade också haft det jätte bra, KUL!



Du får kika in den nya bloggen http://www.finest.se/locolife

Fast där skrivs det bara om butiken och sånt som händer runt där.



HA det så jätte bra så hörs vi nån dag och hälsa resten av familjen!

Kram

2012-01-07 @ 08:30:10
URL: http://enmammasli.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej!

Ja herregud min blogg gör jag mig inte av med. Hehe

Vilket märke är du intresserad av? För ett av märkena är amerikanska storlekar så då blir det alldeles för stort om du ska ha XL. Skriv bara vilket märke så ska jag kolla.



HA det jätte bra kram

2012-01-08 @ 09:03:58
URL: http://www.finest.se/locolife
Postat av: Charlotte

Jag ska kolla den i morgon, men kan nog ordna så du får prova den först ;)

Hör av mig till dig i morgon om den!



Kram

2012-01-08 @ 17:25:41
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback