Hemma !!!

Va på semester i skåne över nyårshelgen och kom hem i dag. Det va roligt att träffa många av er men han inte träffa alla,får bli några fler nästa gång. sry K att jag inte ringde i går. I fredags när vi kom ner så åkte vi hem till H och K. gav dom ett kort på våra barn, hon blev så glad. Tänk er att min dotter D förstår danska, det trodde vi inte, men det gick bra. Va där en stund, sen vidare till S och T. dom beställde pizza, mm det va gott, barnen lekte med söta E. sen spelade vi kort på kvällen, det va kul. sen gick jag o la mig..

Lördag (nyårsafton) Då åkte vi och hälsade på några vänner till oss. Barnen fick träffa sina bröder. barne dansade o sjung för dom, lånade deras dator o spelade lite, snällt av dom. sen vidare, hem till B och E, sen om även M dit ( hennes son) va där kanske en timma, sen tillbaka till S och T. dom gjorde min favorit rätt, mmmm så gott, skall jag göra hemma oxå. sockerpotatis och fläskfile med en jättegod sås till och cola. sen  blev det poker på kvällen igen, jag vann med en  å in, men gav min vinst till P för jag va trött o kollade tv i stället, sen la jag mig. måste juh säga att deras barnbarn är juh bara så underbar, du är så söt ( V) tyckte även att barnen skötte sig kanon.

Söndag: vi fick barnvakt nästan hela dan, ni skall veta hur sjönt det va, det va länge sen man va det. vi åkte i väg o kollade en sak, sen i väg o hälsade på hans syster P  va borta några timmar, barnen hade varit ute hela dagen med E och  marielles gamla pojkvän A, hihi . sen fikade vi lite när vi kom till T och S. packade i hop våra saker o åkte vidare till min vän (J) ,redan då va jag skit trött, vi pratade lite, gosade med hennes barn, så söta så, hon ställde sig o gjorde middag till oss o barnen, jätte snällt, sen la vi barnen runt 9 tiden. vi skulle kolla på en film jag hade med mig, men det sabbade min gubbe, för han ville se en spindelfilm i stället, fyg va den va läskig... sen la vi oss, upp tidigt, plockde iordning för hemresan...
tyckte även att våran Nisse va super duktig, han är populär hos alla, han har fått träffa många nya hundar o folk.  har haft en rolig o trevlig helg, fått komma ut lite o även fått vara barnledig.  ner igen skall vi :)

god fortsättning på nya året kram Jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback