helgen....

Hmm massa besökare här på bloggen, fast man inte har skrivit nått, vilka är ni? 
 
I dag har vi städat o ändrat om lite i storarummet. Fan vad allt är tradigt här.. finns inget att göra, bläää,  åh vad jag hade viljat gå ut o ta en drink eller en cider och ha roligt, vet inte när jag va ute sist, säkert snart 2 årsen. skall ta kontakt med syrran så att man kan följa med ut o träffa lite folk, dansa gör juh inte pricis jag, hehe men tjöta med folk hade varit kul. eller om bara jag o gubben kom ut o tog oss en cider o han en öl, lite svårt när man bor som man gör. folk här dricker juh inte, fast det gör juh inte jag häller, men 1-2 ggr om året hade juh inte skadat. när jag fyller så skall jag o gubben slå i hop vårat iår, om det blir här eller skåne det får vi se då. sen skall vi juh göra en annan sak oxå nån gång detta året, inget datum bestämt ännu. eller så gör vi det o säger inget till nån, hehe..

I morgon blir (M) hemma, nu är hon sjuk :( stackare...

// jejje

Kommentarer
Postat av: Sevve-Uppsalas Sötaste Blogg

http://sevve.blogg.se/2012/january/iphone-4s-tavling.html#comment



Vinn en IPHONE 4S! Har en tävling i samarbete med Apple. Och mina läsare har chans att vinna en helt egen iphone 4S. Apple kontaktar vinnaren. Och det kan vara söta dus om vinner! Lycka till!

2012-01-30 @ 19:25:22
URL: http://sevve.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Men kan inte Pia ta töserna några timmar på kvällen så kan ju du och P gå till antingen bowlingen eller hotellet och ta er en dricka? Det har jag och gubben gjort några gånger och det är riktigt härligt! Fan om man dricker nån gång så skadar det inte. Ingen som kan klaga på er för det.



Du och P behöver också lite tid för er själva. Tänkte på att Pia kunde kolla tjejerna som att det är lättare att få hem töserna då när ni kommer.



Jag har tyvärr ingen plats annars hade det inte varit några problem.



Men kollar förbi er nån dag!



Kram!

2012-01-31 @ 04:56:24
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Pia

Har aldrig sagt att jag inte kan ta barnen, har heller aldrig varit tal på något, men jejje vet att jag alltid tar dom om hon behöver.

2012-01-31 @ 18:58:46
Postat av: Charlotte

Till Pia: Ok, jag har inte sagt heller att du inte skulle ta dom eller nånting annat. Jag tänkte bara att jag skrev så till Jejje för att hon ska be om hjälp, vilket hon är kass på :)

Men nu verkar det som att du tog illa upp, vilket inte var meningen. Jag tänkte bara på Jejjes bästa.



TILL JEJJE:

Hoppas allt är bra med dig. Vi får träffas snart igen :D



Kram

2012-02-03 @ 12:23:29
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback