Fredag--- funderar....

I dag va jag hemma från kursen pga det som har hänt våran vän. har tänkt på henne hela dan, kan inte riktigt få in att hon inte finns mer... hoppas att ditt klipp nu försvinner nu på youyube...

Hade en vän här i dag, skönt att få slippa tänka hela tiden, hon lämnade även mitt linne jag beställde igenom hennes företag LOCOLIFE, är super nöjd med det,och även jätte snyggt.

åkte i väg en stund oxå med en annan vän. barnen va även på maskerad disco, dom hade roligt sa dom iafl.

I morgon står det städning på schemat o kanske en tvätt...

Varför kan du inte skriva till mig på fb? är det alltid jag som skall börja med ett "hej" men jag har sätt att du har varit inloggad varje dag, men jag tänker inte göra det, varje gång, så vill du mig nått, så ring eller skriv

// jejje










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback