torsdag.... läkarn

I dag va jag hos läkarn, har en kanon läkare som verkligen tar sig tid att lyssna på vad man har att säga. han förstod att jag mådde psykisk dåligt, så vi provar på en sak o får se om det hjälper, han ringer mig om några veckor o kollar hur det har gått för mig. Hade även med mig lite stöd till läkarn, men jag pratade mest, hon fanns mest där för mig. tack för hjälpen!!!

Sen ringde pappa, mitt i allt, men han ringde jag när jag kom hem, vi pratade länge i dag, det uppskattar jag verkligen. han frågade massor om barnen, vilket jag uppskattar jätte mycket. tack för presenten till M som fyller år nu på lördag. han blev lite arg på en på skolan, han tycker iafl att mina barn är duktigt på sitt sätt. jag lovade att ringa nästa gång.

Sen har har städat o vikt tvätt kollat på tv.

Snart ta medecinen o lägga sig, upp tidigt till kursen i morgon, hoppas verkligen att gubben kommer hem tidigt från sjukhuset, annars blir man stående där i 35 min. brr kallt.

godnatt // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback