Tisdag.......här då??

har ingen rubrik i dag... har varit på kursen, vi åkte till kinnekulle berget, åt lunch buffe. det är nått ställe vi skall åka till, med familjen. det är skit mysigt där, bara att vandra, titta på lite djur. ett ställe jag gillar. nån som vill följa med? så avslutar man med lunch buffe med familjen, hur mysigt som hälst. I dag va det stekt fläsk med lök sås och raggmunk och tomatsoppa o fiskgratäng o massa sallad o lax. jag tog raggmunk, fläsk, mmm så gott det va. sen körde dom mig till bussen, där mötte jag en vän, fick sällskap hem, lite tråkigt att åka buss alltid.  sen i väg till badhuset, till barnen..  har inte gjort så mö...


I morgon blir det möte med (B) får se om jag blir hämtad efter det, det är juh svinkallt ute, åh det är lång väg att gå...fast ändå inte...

nä nu skall jag skall jag krupa ner hos gubben o värma mig o kolla på tv :)

Kram/go*natt = jejje


Grattis till körkortet (E)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback