onsdag

I dag har jag mäst varit trött hela dagen, börjar misstänka att det är nått fel med huset här, samma symtom som det förra. det märks juh med tiden...

Hade besök här i morse, roligt att du kommer förbi i bland o säger hej till oss.
I går fick jag bra besked, av (B) . tänk första lönen man får sen, vilken upplevelse. då skall det sparas, har pratat lite lätt om en resa utomlands hela familjen. kanske inte detta året men nästa. fira jul utomlands hade varit nått. det finns mycket man vill göra som inte går just nu. men kan bli förändringar snarast. jag skall kämpa på så gott det går. sen fixa ett sparkonto till familjen.

I morgon skall vi ränsa lite jag o gubben, har massor av porslin som skall ges bort till loppis eller slängas. mycket av det andvänds inte... åh vad jag hade viljat ha typ som garage loppis, hade kunnat sälja mycket, men just nu har vi inget garage. måste börja gå ut med (N) oxå men det är skit kallt, äger juh inga termobyxor häller, men till våren skall jag gå varje dag.
Hoppas denna jobbiga huvudvärk släpper snart.. :(  nån som vill komma och hälsa på mig snart?
Väntar fortfarande på ditt samtal, har du glömt bort mig helt? tänk om du va här, hade kunnat göra massa kul i hop, typ som riva gaderober, målat väggar du hade fått sy gardiner till mig, som jag inte kan. ja det finns nog massor att göra hemma hos mig, fast jag vet att du inte kommer hit, du bor för långt bort :( synd, tänk dig du o jag bygga en lådebil till barnen, lådrace, vara lite barn på nytt, hihi  nä jag vet jag bara drömmer lite vad man hade kunnat göra för kuliga saker. ta din gubbe o dina barn och  flytta hit tycker jag. 


godnatt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe, klart jag kikar förbi när jag hinner :) Men får ta nån dag när jag kan sitta längre än 20 min.

Jag håller verkligen tummarna för att du ska få ett jobba snart så du kan förverkliga era drömmar :) Det förtjänar ni :)



Hör av dig eller så nån dag annars kommer jag förbi nån morgon ;)



Hälsa familjen kram!

2012-02-03 @ 18:54:56
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback