Måndag--- städning!!

Nu kanske det blir ett inlägg, har raderat två redan....

I dag sov jag länge, sen upp och började röja i köket, jag fixade skåpen medans gubben tog köksförrådet. det blev två fulla sopp påsar fulla med skit. jag fick oxå i hop en hel del porslin som nu skänks bort till loppiser o lite slängs. har överskåpen kvar oxå att fixa. lika bra att rensa i bland, vill ha svart porslin. skall jag önska mig när jag fyller år. svarta glas o svarta tallrikar osv...
Måste göra nått till barnen nu när man får pengar, eftersom dom inte fick så mycket nu när dom fyllde. kanske bio med barnen den nya sean banan eller åka skridskor med barnen. nått skall jag nog ordna. dom som vill med får göra det. måste hitta två billga mobiler oxå speciellt till den stora.

Jaha i morgon va det alla hjärtans dag, speciellt med den dan då? extra kära eller? blommor brukar jag få av gubben eller ett gulligt kort av en vän, vilket inte kommer att bli denna gången, för jag håller på att tappa dej helt nu, du glider ur min hand, men saknar dig gör jag som fan, väntar fortfarande på ditt samtal, det har nu gått nästan 2 månder från jag hörde av dig :( saknar dig så mycket att det gör ont i mig, vilket du inte kan förstå tydlingen....  du ringde inte änns o grattade mina barn. kanske dax för mig att skriva ett långt email till dig o fråga vrf du har slutat att bry dig.  I morgon va det kursen igen, då skulle det va nått tema med alla hjärtansdag, hmm vad kan det va?? berättar jag i mrg när jag vet. möte i morgon oxå med M och J ) bestämma datum....

Nä nu duchsa o sen sova... upp tidigt o ta bussen, brrrr :( 

godnatt // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback