Måndag..... massa skit....

I morse kom det en vän hem till oss, vi snackade lite, sen skulle jag i väg med en annan och handla lite... va juh ändå ledig i dag.
När min dotter kom hem så frågade jag henne om det har hänt nått i skolan? ja sa hon (I) har sagt att vi är äckliga o har en ful gård, och dom springer runt o säger att vi skall flytta här i från, vilket vi inte skall... HALLÅ hur fan kan man skicka sin dotter o säga nått sånt här till alla, eller vågar inte kycklingen komma själv och berätta till oss, nä för du är så jävla feg, chicken!! du ser nog ut som en uppåner vänd kyckling, så from nu är du kallad kicken!! Tänk om jag skulle skicka massa fakta om dig, till din dotter, haha det skulle ha blivit en hel del... men jag är inte sån, Vill inte att min dotter skall må dåligt. vilket jag ser att hon gör. hon har förlorat en bästa vän till henne, vet juh själv hur det känns.  hoppas chicken växer upp nångång o slutar blanda i barnen i detta!!

Har juh börjat kolla på big brother, en hel del blandning denna gången, klarar juh inte av hon hannah, den blonde eller ja divan som jag kallar henne.

I mrg skall man på möte igen ang jobbet. skall få träffa (J) och (M) oxå, spännande.
kan det inte sluta att snöa,

godnatt // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback