helgen.....

Lördag: kollade på melodifestivalen med grannen och alla barnen. håller på loreen, hon va as bra. minnet försvann pricis

Söndag: i dag har jag tvättat alla tvätt, lagatmat,tänker, irriterad, huvudvärk, vikt tvätt städat D rum och lite till.....

I mrg skall vi till banken o ordna en sak, önskade att jag vann massa pengar, så att man slippet vända på varje krona, känner mig så jävla fattig, skall nog lägga ut lite prylar jag med att sälja för att överleva. tycker inte om detta liv längre....:(  bilar hit o dit, men måste juh fixa våran bil, blir juh att ordna avgasröret på annat sätt då.... eftersom det inte blir som det är sagt. skit samma...

bara att kämpa på som alla säger.... är på trapp steg ett, lång väg att gå.....

godnatt // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback