helgen----------- min dotter fyllde år :) <3

I går fyllde min dotter 10 år, tack till alla er som grattade henne på hennes födelsedag :) hon blev glad för sina presenter, hon fick två snygga topp tröjor och en mascara. hon skall få två till senare. Hon gjorde sin tårta helt själv, hon är så duktigt min stora tjej. nu börjar hon bli stor om 3 år är hon tonåring, tiden den går fort.... 

I dag har det inte varit min dag, i dag har jag levt i min bubbla, svårt att ta mig igenom.. det är medecinen som har gjort mig kass, det gör ont i gallan, sover bort hela dagen... det va inte så här jag hade tänkt mig, urch hatar tabletter, så nu är det bra! jag känner bäst hur jag vill göra, ingen annan. skall ringa min läkare i morgon o får se om jag kan få dom andra i stället så att man blir pigg istället för jätte trött.
Idag är det min ensamma dagen, bara att få rå om mina barn, medans gubben undrar hur jag mår hela tiden, skönt att han bryr sig om mig. han ser att det va nått fel i dag. förklarade för han att jag är i min bubbla.  har varit ute på en promonad med nisse men hade inga krafter att hålla han knappt, när det kom en annan vovve, fick stopp på han iafl, tur det. kallt som attan va det. hoppas på en bättre dag i morgon, så jag kan göra det jag skall istället för att sova. tur man inte är beronde av massa skit tabletter, det förstör juh ALLT!!!!  nu är det sportlovs vecka oxå, men mina barn går på fritis 3 dagar denna veckan. jag skall till min kurs o ha möte en gång denna veckan. får se när jag skall besöka min nya praktik plats oxå. fick reda på i torsdags att jag kommer att vara inskriven på gevalis tills jag får ett jobb!!! skit bra tycker jag.

nä nu skall jag hoppa in i duchsen o sen lägga mig // jejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback