fredag............. trött som attans

Började med medicinen i går kväll, fyg jag tror jag har sovit bort hela min dag, känner mig bakfull o dåsig, kan inte tänka klart... fyg farao det va juh inte så här jag ville ha det. har varit lite gnäll här i dag pga mig :( annars så får jag väl stoppa nu! vill juh inte ha bråk på grund av mig. tänk om man kunde förstå hur jag mår, och inte säga det där behöver väl inte du? jag fick juh rabbla allt igen till läkarn varför jag mådde dåligt, men han förstod mig, tur att nån gör det. ingen rätt tajmning det här, nu när jag äntligen får hjälp till jobb, får se hur det går med allt. är juh inte van att ha det så här. hoppas den här dosigheten släpper, satt juh och sov i dag inget bra.  i mrg skall jag fixa tårta till min älskade dotter som fyller år. sen försöka gå ut en sväng med min nallebjörn.  nu sitta vid datan en stund tills det är dax att ta nästa... sen sova....

kram // från en trött jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback