Fredag-- helt sjukt :(

I dag åkte jag till kursen, blev inkallad av  (kan kalla henne Tina.) Jahopp , tina berättade att ett nytt system har börjat from 1/1- 2012. Vi skall notera till amf måndag till fredag från klockan 06:00-23:00. varje timma vad vi gör med tiden och sen maila det varje fredag till sin coach. jag bara sa VA skämtar du med mig? nä det är sant, så jag fick stenciler med mig för en vecka framåt o sen fick jag lämna min mail adress. Bara för att dom skall se vad man gör o om man behöver mer hjälp av coacherna. blir så irriterad på detta här systemet. så jag får väl gå med stora a4 papper på mig hela dagarna o notera vad jag gör, ni hör juh själva hur det låter, skall man skratta eller gråta... så tina undrade vad jag gör på dagarna så hon noterade ner det på ett papper, haha så sjukt.  prova en vecka ni som vill , kan juh vara bra att ha om ni själva hamnar där... så jag hoppas att jag får ett jobb fort :) tänk på dom stackarna som är ord blinda hur skall dom lösa detta?? hmm har ni tänkt på det amf??

Vi åkte till bowlingen, vi va 5 st som spelade, till slut va vi bara 2 kvar, dom ville kolla på mig hur jag spelar o ha en liten heja klack, i dag hade jag nog bara tur, 7 strike på en serie... du är juh grym får jag höra varje gång vi är där, roligt sånt, så jag skall börja bowla o hade varit kul att få tävla på riktigt oxå. skall gå bort o prata med dom nån dag om man som vuxen får vara med på sport. nån mer som vill? tänkte ta in D oxå så att hon får börja.  sen tillbaka til kursen, sen tog bussen hem, urch vad kallt det va, kan jag lova... 
 
JO just det ja ringde läkarn i dag oxå om mina depritioner och min rastlöshet.... fick en tid nästa vecka.

Hemma: slappade en stund framför tv o datan.

Godnatt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahahaha skojar du? Va fan, det är Modraterna jag lovar!!!! Alla borde ha röstat på Socialdemokraterna.



Sjukt är det i alla fall.



Hoppas allt är bra med dig annars!

Hälsa familjen!

Kram

2012-02-04 @ 08:18:17
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback