Fredag---- förstår inte ??

Viken kväll allså, det finns fan folk till allt, urch säger jag bara.... intresseant att få veta sånt som man inte visste innan. bra då vet jag vad alla tycker här!!!! 

Hade mycket innan men detta tar f*n priset.  har haft så mkt tankar som irrar rundor i skallen på mig, skall nog öppna en till blogg  och där kan jag bara ösa ner om allt, spärrad självklart. det får bli min psykolog blogg. skall föndera på detta, för annars så går jag i bitar snart... vispen i huvudet går sönder åh även jag... 

Har inte gjort så värst mkt fick ett sms av min vän i dag, det samtalet som jag har väntat på, hon skulle ringa mig under kvällen, får väl se om hon ringer mig? fast just nu så orkar jag inte prata med någon!!!!!  tack för att du finns för mig, du vet vem <3

Godnatt // jejje (ledsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback