julstäd o julbak...

i dag har man städat o bakat lite...
 
i dag gjorde jag en cheescake med choklad
 
i morgon skall jag fixa lite till, 
 
nästa jul tänker inte jag vara hemma, det är andra året i rad man får fixa allt själv, nu får det vara bra!!! så tråkigt o städa o baka och ordna allt helt själv...
 
hoppas på en resa ner till skåne nästa år!!!
än att bara sitta här helt solo, medans alla andra pysslar o trixar med sina nära och kära.
 
 
PS, tack för vinsten, jag vann på en av bloggarna, tryck här så kommer ni oxå till den sidan =) 
 
ha en trevlig kväll // jejje

Kommentarer
Postat av: Jag

Du vet att jag gärna hjälper dig! Men du måste säga ifrån! Och jag hoppas verkligen att du kommer och gör lite godis med oss i morgon. Vad det gäller allt annat så är jag oxå själv om det, kommer du så blir vi iaf 3 + barnen så det kan bli lite mysigt. Love <3 <3

2012-12-23 @ 00:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback