AWARD

Fick en AWARD av charlotte, som jag skall försöka att svara på nu och sen skicka vidare till 5 andra!!!! 
 
Drömresa?
cuba eller spanien 
Favoritsysselsättning?
Att umgås med mina barn och min sambo.
Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
oj, det är olika, kanske 1-5 ggr
Vad önskar du dig i julklapp?
pengar,kläder,ny data, playboy prylar och att barnen blir nöjda och glada.
Favoritmat på julbordet?
det danska bordet!! 
Drömyrke?
starta eget, inom barnkläder 0-12 år, jobba med handikappade barn.
Favorit tidning/magasin?
nära
Favoritplats i Sverige?
göteborg och (skåne)
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
kina mat
Favoritdesigner?
ingen speciell!!
 
What makes you happy on a Monday?
att få vara med familjen, spelar juh ingen roll vilken dag, alla dagar är ju samma i stort sätt!!
What drives you to write your blog every day?
att få dela med sig av mitt äventyr till er och att få skriva av sig och hitta nya vänner.
Where do you want to live if you could choose freely?
ett enplanshus med garage och en liten tomt.
City girl or country girl?
stadstjej, men just nu får väl svaret bli landet.
Which is your greatest asset according to yourself?
Att jag  står för det jag säger 
What do you think your friends would say is your greatest asset?
att jag är en bra lyssnare
Favorite food?
palt och kina mat
Do you have a famous person you are inspired by?
Nej...
Do you belive in the power of thoughts?
nja det beror på...
Where do you want to go on your next vacation?
spanien eller till en camping i skåne ( råbocka) 
What is luxury to you?
när man har ett bra jobb och kan köpa lite dyrare presenter till barnen när dom fyller år. 
 
mina 5 jag skickar till JOJJO, MALIN,YASMINE,ANGELICA,LARA  
 

Kommentarer
Postat av: Lara

åh nice :D, betyder de att jag ska kopiera texten o svara på dem i min blogg?? :$

2012-12-14 @ 22:56:16
URL: http://yiinyang.blogg.se
Postat av: Malin Wallin

Jag har svarat på denna lista nu på min blogg, läs gärna om du vill! :)

2012-12-15 @ 15:54:03
URL: http://malwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback