Torsdag..Medium !!

I går hade vi hem besök av medium här.. därför jag inte skrev nått i går, fick sån huvudvärk när det va klart.. 
Men allt va mkt spännande, nu vet jag vrf Min stora dotter sover dåligt o vem som går bridvid mig.. hon förklarade exakt hur h*n såg ut, helt otroligt!!  Men jag tror den här person vill mig något, det är bara en känsla jag har... men vem mannen är har jag ingen aning om vem det är.. kanske tillhör huset här?? vill inte skriva för mkt här, men jag tänker gå vidare med detta... det finns mer det märkte jag på mediumet i går. men hon talade om vem jag är o vad jag har varit med om o vad jag känner, ALLT stämmde,, läskigt.. hon ville stänga ner mig o min dotter, men vill jag det?? min dotter skall stängas ner för att hon skall få ro. min tankar har snurrar i dag o i går kväll... kunde inte somna i natt heller... jag vill veta mer om min person som går med mig och vad h*n vill... pratade även med min gubbe, om vem mannen är i mitt kök... är rätt säker där.. han vill inte ha mig där..det är nog samma man som vandrar i min dotters rum.. vill inta ha henne där heller... han vill jag ha bort för att få ro!!!  vill inte skriva mer om händelsen, det va spännande ,ledsamt oroligt... 
 
Har ni oxå haft MEDIUM på besök? vad tyckte ni??
 
// jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Shit du måste berätta detaljer för mig hahaha.
Jo här är det bara bra, själv då?
Vi får träffas nån dag! Kram

2012-08-16 @ 20:35:27
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback