Måndag...jobb,trött,ont...

I dag va det dax för jobb. fast i dag hamnade jag i städ o kök, men det va lika kul det. så slapp jag dom tunga lyften på morgonen. värkar som om jag får förlängt, märkte det i dag :) när jag pratade med chefen.
Så nu jobbar jag från 08:30 - 13:30...

Fick provsvaren i fredags men inget jag vill ta upp här, får väl leva med denna magsmärta så länge jag lever... det är väl bara att lära sig att det är så :(  har ont varje dag men vad skall man göra då?

Helgen va helt ok, hade barndisko i gympasalen med grannen, det kom väl ca 25-30 barn. nått jag kan tänka mig att göra om....

I går började jag med en ny sak, jag kämpar som tusen, men fan inte lätt, men mitt mål är där framme, men en bra bit kvar... nån gång kommer jag nog i mål....

Ha det gött!! kramar jejje


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!

Tack så mycket :)

Hon vägde 3,6 och var 51 lång. Hon kommer heta Kate kom vi fram till efter typ 2 timmar haha.



Ja då det gör jag, vi kanske kan ta en promenad eller nåt nån dag.



Ta hand om er ni också så hörs vi nån dag :) Kram

2012-04-27 @ 06:39:27
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback