GLAD PÅSK!!!

Kan juh skriva lite i denna med i bland så att den inte dör ur helt... Jag har skaffat mig en annan blogg, där man kan göra bättre saker med. Där kan man lägga in bilder utom att nån kan kopiera dom, perfect. skriva med lite olika färger mm. I dag är det 13 årsen, jag o gubben festade i hop och jag blev dunder KÄR... en kväll vi aldrig glömmer som vi pratar om än i dag, åh saker jag gjorde som folk skrattar åt.. åh sen att jag  o en annan kom i fajt o tjaffs... vilket jag inte minns så väl av... Men vi är vänner i dag. och vi blev vänner dagen efter, jag va nog bara full och dumm... Vi va även på våran stammis pub o där fick gubben fnatt... satte en ros i sin mun o gick ner på knä o friade... en rolig kväll...

Det hade varit kul att få gå ut o släppa loss igen med gubben o vänner, dansa o ha roligt...

ha en trevlig kväll allihoppa kram // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback