Fredag den 13:onde.... skrock??

Tror ni på skrock,som denna dag? vi pratade om denna dag på jobbet... ja jag har fått jobb o jag trivs bra där.. Det va min andra dag i dag... jobbar från 07-12 varje dag utom helger... är helt slut när jag kommer hem. Men det är nog inget jobb jag kan tänka mig att jobba med för alltid. Min rygg klarar inte det.. men jag försöker sdå gott som. I dag fick jag göra mer, för att jag sa i från... så just i dag har jag så ont i magen hela vänsta sidan o neråt.. det bränner i låret o magen.. vet inte om det va efter medecin jag fick på sjukhuset i går som gör det värre... märker jag i morgon... så skall man i väg i mrg fast jag inte har så stor lust...

Snart dax för en duch o bigb... sen sova upp tidigt i mrg på ledarträffen....

Kram o godnatt //jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

GRATTIS :)

Tråkigt bara med ryggen :( Men det är ju ett tungt jobb.



HAde tänkt att komma förbi en sväng, men får vänta med det som att du jobbar och måste få vila dig efter jobbet. Tänkte ta en promenad idag för att se om man kan sätta igång dom här jävla värkarna ordentligt. HAr ju små ärkar då och då men inget händer ordentligt hehe.



Men ta hand om dig så får vi höras kram!!!

2012-04-16 @ 06:30:04
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Usch låter inget vidare :( Ja men då kommer jag en sväng i dag.

Men vi ses sen!

Kram!

2012-04-17 @ 07:00:56
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback