tråkigt:( och ihåligt :(

vad har jag gjort? inte så mycket som vanligt, har så tråkigt,i dag gick jag ut med min vovve på en promonad, behövde ränsa tankarna o huvudet. känner mig helt tom o ihålig. hamnar längre ner för var dag som går, har fastnat i gyttjan och har svårt att ta mig upp. Men tack för prat stunden i går min bäste vän J. det är så enkelt att prata med dig, du hörde o förstod att jag inte mår så bra. tusen tack för att du finns hos mig nu o för alltid. även tack till en kill kompis M att du lyssnar när jag får skriva av mig till dig vad jag känner o tänker, tusen tack att du oxå alltid lyssnar på mig.
vet inte varför jag mår så här, men det e skit jobbigt att behöva ha det så, urch...
speciellt när man får upp tankar som är obehagliga, typ som att försvinna för gått mm känner mig som det svarta fåret bland många, vem kan man ringa när man behöver hjälp? vem hade släppt allt för min skull, den frågan är jag väldigt nyfiken på hmm vem?
Kan jag hjälpa så gör jag det, hjälpte en kär vän till mig i veckan, hon blev tacksam o skrev att jag är en fin ängel, gulligt.

hoppas att min gubbe blir hemma nästa vecka, men som tur så kommer han i morgon kväll. för så här har jag inte tänkt leva mina sista år. Då flyttar jag någon annan stanns!!!!!

godnatt kram Jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Har ju sagt att du ska skriva så kan vi ta en promenad. Hoppas du vet att du kan göra det.

Bara det inte är försent för är skit trött redan vid 7 hahaha.



Men ta hand om dig nu gumman och försök att inte tänka sånna tankar, för det drar dig bara ännu längre ner!



Kram på dig nu och ta hand om dig!

2011-09-18 @ 08:57:10
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback