psykologen o möte

Det känns som om man bara går på möten hela tiden. men jag åkte till psykologen, det mötet gick jätte bra, vissa ämnen va lite känsliga, men jag svalde mitt gråt.pratade en del om min dotter o min mamma o om häxan maja.hon tycker att jag har utvecklas till det bättre, men jag måste lära mig att säga NEJ, vilket inte är så lätt alltid.efter det så åkte jag till kursen o hade ett möte där. fick hjälp med att ringa ett samtal ang min  dotter, så nu väntas en tid dit oxå. sen pratade vi massa annat jag o M. sen väntade min sambo på mig o vi åkte en sväng, vi åt lunch ihop, mysig behöver man i bland. sen körde vi bara runt lite o tittade o letade efter sko affären men hittade den inte.
sen åkte vi hem, vilade en stund,sen i väg igen med grannen. sen hem o fixade middag till barnen, nu har jag bara slappat lite.
barnen har studiedag på fredag, lite synd att det är då, vill juh till min kurs. min sambo åker i morgon igen, jätte tråkigt o tomt utan honom. får se om vi hittar på nått på söndag i hop.

Godnatt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej, det var länge sedan =) Jo det är bara bra med oss! Hur är det med er? Plugget går bra det med. Det är väldigt mycket och tufft men samtidigt kul. Vi kanske kan träffas i morgon för då har jag lite tid över =) Så kan jag komma bort så fixar vi din blogg med =)



Men skriv ett sms till mig bara vilken tid jag kan komma så ses vi då =)



Kram på dig!!!

2011-09-22 @ 07:31:16
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: jejje

Hej! bara du tar det lungt,du kan komma efter 10 tiden. jag är hemma med barnen, ta med dina i morgon om du vill, måste juh säga att du har klippt din dotter super fint.ja det kan vi göra, (bloggen) . så bjuder jag på the, för du dricker väl inte kaffe längre?? ta hand om dig så länge, har dig i mina tankar. kram j

2011-09-23 @ 00:53:13
URL: http://mammajejje.blogg.se/
Postat av: Charlotte

FÖRLÅT ATT JAG INTE KOM IDAG!!! Har inte hunnit med nånting förutom att jobbat. Fan att jag aldrig kan ta rast och bara vara människa. Jag gör så att jag kommer förbi i morgon, UTAN barn. Måste ta en riktig rast! Så fixar vi bloggen! Jag kommer fter 10.



Tänker på dig med. HAha nej precis dricker bara the!



MEn ta hand om dig så kommer jag i morgon!

Kram på dig!

2011-09-23 @ 20:31:10
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback