Möte del 1

I dag va jag på möte på kursen (gevalis) . har massa punkter vi skall göra tillsammans. fixade en punkt, åh den gällde mig, det sker om två veckor, säger inget ännu om det, tills jag har fått svar. pratade en massa, mkt posetiva saker. hon är så lätt att prata med,det tycker jag om. hon hade jag lätt kunna ha som min bästa vän, hon bryr sig verkligen o frågar hur jag mår,varje gång jag är där. hon ser när jag inte mår bra, vi skrattar och har roligt ihop. den dan jag slutar där kommar jag att sakna henne jätte mycket även den andra oxå.

när jag kom hem så började jag med middan, sen ut med Nisse, duktig min hund har blivit, med att gå fot.  sen bonde säker fru med min gubbe. våran tid ihop.

I morgon åker han igen, tråkigt tycker jag, känner mig så ensam då.

godnatt /Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback