möte:) åh en natt låt .)

I dag gick mitt möte kanon bra, fick många posetiva svar av er. Åh fick en förlängning igen, bra för jag trivs kanon där. I förrgår fick jag köpt en jätte fin sak till en speciell person på kursen när jag slutar. tycker fortfarande illa om en person där, försöker undvika dig så gott som, men i dag fick jag påhopp av en annan, men jag försvarade mig för mig, du fortsatte men jag gav mig inte, vet inte om du blev sur, för du gick in. men tycker hon verkar vara en härlig person ändå. vet ni hur skönt det känns att få säga i från i bland, vilket jag inte har vågat innan till någon, förutom min sambo o mina närmsta vänner.

I morgon blir det städ och N-promonad :)

avslutar med en natt låt


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!

Vad kul att du fick förlängt :) Tänkte kolla om jag och T kunde komma förbi sen? Hör av dig!



Kram

2011-10-01 @ 05:44:04
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback