helgen över igen....

Varför kan det aldrig hända nått kul? känner mig så otroligt utråkad hela tiden.  I går åkte vi och köpte massa godis o dricka till barnen. det tyckte dom om. vi spelade canasta vi vuxna. min sambo kommer hem i dag, äntligen. så har han skadat sig igen, tror nog att det gjorde jävligt ont, det hade jag tyckt, urch stackare.  hade viljat ha hjälp med min blogg, med att sätta in nisse under mitt namn. får väl be min vän om det, du som hjälpte mig med denna :)

I morgon skall jag till sjukgymnasten igen pågrund av min rygg krånglar igen.

vad har ni gjort i helgen????

kram // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej på dig.



Usch vad har hänt med P nu? Inget allvarligt hoppas jag.

Klart jag kan hjälpa dig med Nisses namn, det tar ju inte lång tid. Vi får planera nån dag, men just denna veckan har jag en uppsats att skriva så får jag nån stund över så kan jag komma bort. Men skriver till dig. Måste ju ta rast nån gång med!



Ha det jätte bra, kram M

2011-09-15 @ 08:22:23
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback