Dålig stil av dig :(

Blir så arg på dig, gaaaah   
Förstår inte hur du kan tro på din dotters historia, och klassa ner min dotter, åh skälla på henne när hon ringer. hon började juh att gråta, fan är du vuxen eller vad är du, idiot!!! min dotter kan göra mycket fel, men din verkar vara fel fri. allt din dotter har sagt till min stora tjej, vänder du på att min skulle ha sagt,arg jag blir på detta. kom till mig i stället, som du gör till alla andra mammor, men till oss går du aldrig. jag har varit hemma hos dig en gång, åh där hette det juh att din dotter (I) aldrig gör fel.


till annat, i dag va jag på kursen, åh vad på ett jobb möte, väldigt posetivt va det. sen hem sen dit igen jag o M åkte o handla sen bakade vi muffins, bara hon och jag. vi har jätte kul i hop. berättade även til henne att jag har haft en dålig helg. mår jätte bra av att vara där. sen hem o slappade lite, är jätte trött

Godnatt // jejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback