Bowling

Gick upp, gick ut med Nisse, sen väckte jag barnen. hade en lugn och skön morgon med barnen. sen skickade i väg dom till skolan, åh jag tog bussen till kursen. sen åkte i väg till bowlingen. fan vad kul vi hade i bilen i dag, länge sen man skrattade så. har ett härligt gäng, men tyvär så slutar B nästa vecka. men c är sjukt rolig när hon sätter igång, jag o M fick oss ett gott skratt i bilen, när hon berättar. jag o M betämde oss att vara ett lag, åh tre av dom blev ett annat. det gick super bra i dag på bowlingen, jag fick ihop 4 straiker och vann med 398 poäng medans M fick ihop 312p. alla appolerade och jublade när det va min tur, kul sånt. efter det tog vi en fika o tjötade lite. sen åkte vi tillbaka, men då va jag trött. sen tog jag o M ett kort möte, hon hjälpte mig med att vi skulle ringa ett samtal, så jag ringde upp CSN. sen satt vi mäst och prata om allt annat. sen gick jag till bussen och åkte hem. sen har jag inte gjort så mycket, kollat på idol med barnen och grannen. är jätte trött o har huvudvärk.

God natt // kram på er J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback