Bowling i dag :)


I dag blev det bowling, men det gick inget bra i dag:( tappade klotet bakåt, tur att ingen kom till skada.
M fick ett skratt anfall pga att vi spelade så dåligt, förlåt  jejje sa hon hela tiden. vi va nog dom sämsta i dag. Men kul hade vi ändå. efter det blev det fika sen hem. tänkte gå ut med min hund men då kom regnet. så där blev det ingen promonad för oss. I morgon skule vi få besök till kursen sen skall jag på möte. åh simskola för min lilla dotter. har fått tiden till mitt speciella möte ang min dotter. nästa vecka, hoppas dom kan hjälpa mig, har juh själv sökt hjälp av dom.dom skall tydlingen vara bra, hoppas på det.
nä nu skall jag hoppa in i duschen o sen sova, men kan avsluta med en låt....
godnatt// jejje



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ojojoj här händer det saker på bloggen!

Du måste ha fått fler besökare också eller? Kul att gå in här och det finns nya inlägg varje dag, fortsätt så!!!!



Kram på dig M

2011-09-27 @ 05:54:00
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback