10/9-2011 barnfestivalen i öttum

 

Följ med Bröderna Viking på Äventyr

Bröderna Viking har varit på turné i USA och nu kommer dom till Öttum. Det blir spänning, skratt och underhållning när det är dags för barnteater.

Festivalen bjuder på massa kul

Under lördagen finns massor roligt att görs som hoppborg, ponnyridning, och leksaksloppis. Om du vågar finns ett Spökhus att besöka och du kan också ,”Hoppa i hö” eller få en rolig ansiksmålning.

Under dagen kan du även ta körkort för tramptraktor, vinna fina priser i lotteriet och handla något gott i kiosken.

Vi gästas också av Brandkår och Hemvärnet.

Öttums Bygdegårdsförening hälsar alla välkomna till den äventyrliga festivaldagen.





Barnteater kl 14:00 och 16:00, Hoppborg, Hemvärnet, Ponnyridning, Leksaksloppis, Spökhus, Hoppa i hö, Brandkår, Ansiktsmålning, Ta körkort för tramptraktorer, Lotteri, Kiosk. Inträde: 80 kr.

Kul när dom hittar på nått till barnen i denna kommun. vi skall dit iafl, kan bli kul för mina barn. Första gången för i år. nån som skall med? eller åka dit?

// J

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ville dit men kan inte ta oss dit annars hade vi också åkt dit. Men det kommer fler chanser!



Du verkade sur i går har jag gjort något, eller var det bara en fel dag att träffas på?

Bara att säga om gjort något fel. Du har mitt nummer så vill du prata om det så ring så kan vi ta en promenad!



Ta handomdig kram M

2011-09-07 @ 16:37:54
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! i går mådde jag inte bra, hade huvudvärk o illamående, åh kände mig nere. du har absolut inte gjort nått, men bra att du frågade iafl. träffas nån dag på the? kanske? ha det så bra, kram J

2011-09-07 @ 22:07:29
Postat av: Charlotte

Jo det vet jag att du hade, hoppas det gått över.

Klart jag frågar, bättre än att gå och undra och inte lösa saker om det skulle vara så =)

Ja det får vi göra. Denna helgen har jag massor att plugga men sak se om jag har ledigt nån dag nästa vecka så kan vi väl ses tycker jag.



Ja te får det bli fixar inte kaffe just nu hahaha. Från kaffe tant till te tant.



Skönt att det går bra för dig på Gevalis, jätte kul att höra!



Men ha det jätte bra så hörs vi. Kanske kan ta en promenad nån dag i helgen när jag behöver paus från pluggandet!



H'lsa familjen från mig!

KRAM M

2011-09-08 @ 19:42:15
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback