urch...

Urch vilken dag, en dag jag inte vill ha tillbaka. har mått dåligt hela dan, så att min dotter märkte, hon sa det så gulligt, mamma gå du och lägg dig, jag kollar lilla syster. sen kom min lilla och klappade mig på kinden, mamma hur mår du? Den stora blev rädd och ringde sin pappa. jag mådde så illa att hela rummet snurrade, urch det va skit obehagligt. men jag fick hjälp, tack för hjälpen åh även tack till mina underbara barn. Jag o en vän skulle igentligen i väg i dag på date, men det fick vi hoppa över, eftersom jag är dålig. Skall även vara hemma på måndag o tisdag, får inte gå någonstans för min man. jag är skit rädd att jag har fått nått i huvudet, typ propp eller nått, för det ligger i våran släckt. kan inte vara normalt att ha huvudvärk o illamående i över en vecka dygnet runt. och yrsel på det, fast yrset började i dag, vad kommer sen då?

så sorry C.L att jag inte kan följa med i morgon, men jag mår inte bra.

nu väntar jag på att min man skall komma hem, saknar han jätte mycket, speciellt nu. satt innan i dag och tårarna bara rann, jag som inte brukar gråta, men har gjort det nu dom sista dagarna.

godnatt mina vänner kram jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch då gumman inget kul att må så där. Hoppas verkligen att du blir bättre snart.

Det gör inget med partyt det är viktigare att du blir frisk :)



Du vet var jag finns om du behöver hjälp med något tveka inte att höra av dig!

Kram på dig!!!!

2011-10-09 @ 11:06:39
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Jejje

Tack. jag har inte kunnat svara på dina inlägg innan, för jag såg dina inlägg i går, har inte kollat din blogg på länge,men i går kväll gjorde jag det. kram på dig med.

2011-10-09 @ 11:18:07
URL: http://mammajejje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback