spökvandring, buuu!!!

Nu på kvällen så åkte vi ett gäng till spökjackten, vandra bland zombis i 45 min. I början när vi stannade vid första stoppet, så fick jag ett skratt anfall och kunde inte sluta, fick tillslut vända mig om o då kommer det någon bakifrån o skräms, men han va juh med i gänget o då fortsatte jag att skratta, åh jag fick så ont i magen... så jag o grannen bara skrattade tills vi skulle gå vidare igen, massa zombis överallt, läskigt va det kan jag lova. skall vi göra om nästa år igen.


lite handling om teatern :
Årets spökvandring
Vi från Estetiska programmet i Skara välkomnar till årets spökvandring. I år heter vår föreställning ”De besatta” och besökarna får göra en resa tillbaka till nådens år 1815 där det har svept en epidemi över den lilla byn Crow Valley som gjort folk besatta. En konstapel leder en grupp nyfikna journalister genom byn för att ta reda på vad som är orsaken till invånarnas personlighetsförändringar. Barn mördar sina småsyskon och folk sliter sig själva i stycken och andra hemskheter händer. För 25 år sedan brann byns kyrka ner och tillsammans med den omkom hela den lokala sekten. Några tror att det är andarnas hämnd på byn som gör folket illa medan andra är övertygade om att det är en sjukdom som härjar.

    



en liten snutt från spökjackten.... Men det är inte vi, men så här va det....









en liten musiksnutt kommer nu...




Godnatt // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback