Slappar...

I dag har vi bara slappat, skönt det med i bland. Har lagat Tacos med min stora dotter, hon tycker det är så roligt att hjälpa till.


Hon har även varit på kalas, länge sen för henne.

I morgon blir jag hemma med gubben, försöka tvätta lite o städa.
Hur jag mår i dag, jo huvudvärk o illamående, men inte så kraftigt det va i går, har gått tillbaka till coca-cola, hjälper lite mot huvudet, fast jag hade slutat med det, får bli en annan gång.




Avslutar med en underbar låt, bara älskar den låten! kram o godnatt

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Herregud det är lugnt hälsan går före allt!



KOncentrera dig på att bli bra nu :)



Skönt att det bbörjar gå åt rätt håll!

Kram på dig!

2011-10-10 @ 03:47:24
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback