sista för i dag

Vad är skillnad på VÄN och KOMPIS för er?  jag vet vad jag tycker men vad tycker ni? jag ger mitt svar i morgon. 

I morgonbitti blir det styrketräning, hur nu detta skall gå med mitt illamående, nä jag är inte gravid, men tänk om nu har gått o blivit det, hoppas jag verkligen inte, hihi räcker att alla andra skaffar barn och jag lånar passar mig utmärkt. Mina barn börjar bli så stora nu, skulle man tänkt på lite tidigare i så fall. jag har mina tre bebisar, den tredje är min hund N, han är som ett litet barn i bland.

I morgon åker min sambo igen, fast bara en natt, hittar nog på något med barnen då, baka lite choklad muffins, det tyckte dom om sist.

Jag är så sugen på plankstek, nån som vet vart man åker och äter det? runt min kommun allså, hm skall kolla upp det, för det är smaskens. Måste börja ta mina promonader med min N igen, fast det är så kallt ute...

nä nu skall jag vika tvätt, åh sen zzzzzzz  ps tänk på min fråga nu ds


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe, ja nu på söndag =) Hade varit kul om vi kunde åka =) Men problemet är ju bil :(



Skillnad på en vän och en kompis. En vän är någon man vet att man kan säga allt till utan att behöva oroa sig det minsta över att det ska komma ut och som man vet att fasten man inte träffas var dag så finns den där.



En kompis är en lite ytligare "vän" och den kan man inte räkna med på samma sätt som en VÄN.

Men det finns undantag bland kompisar som är på gränsen till en vän <3

2011-10-07 @ 06:49:54
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback