ser ni mig bra, alla?

är det nån mer som ser min text dåligt? annars så måste det bytas bakgrund.

Nu skall jag svara på mitt inlägg från i går. börjar med kompis: en kompis för mig är att man pricis har börjat träffas eller umgås med, säger inte allt till en kompis som man gör till en vän. för kompis ,vän,bästavän. en vän för mig betyder mycket, skall kunna lita o ha ett starkt förtroende för, den biten är väldigt viktig för mig, skall kunna se o höra på mig när jag inte mår bra o när jag är jätte glad. bästa vän är dom vänner jag älskar åh det är inte många det. just nu har jag 3 styckna. men det räcker gått och väl för mig. så där är mitt svar. det finns många som kallar mig vänner o en som säger kompis till mig, så då vet jag vart jag står. kompis låter så löjligt , låter som om man går på lågstadiet, förlåt men jag tycker det, hihi . man får ta mig som jag är annars är det bara för er att gå!!

I dag har inte det varit en bra dag, urch denna värk o måendet, tar snart knäcken på mig, orkar inte göra så mycket, vill bara sova bort smärtan.Men har en bästavän som ser o hjälper mig när jag inte mår bra, så jätte TACK till dig att du finns för mig. I morgon skall jag försöka att städa det beror på hur jag mår men lite måste jag nog göra.

godnatt Kram



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Misstänker att du inte vill åka med. Så jag avbokar det. Men det är lugnt.

Hoppas din värk går över snart så du mår bättre.

DU kan väl ringa nån dag så kanske vi kan hitta på något.



Ha det jätte bra gumman kram

2011-10-08 @ 08:17:00
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: mig

Kan läsa dina inlägg, men kommentarer måste jajg markera för att se, då texten flyter in i din bakgrund. Hoppas att det blir bättre snart gumman, jobbigt att ha det på detta sättet, men som tur är så skall du ju till läkaren snart. Klart att man finns för sina vänner, gör allt jag kan för mina =)

Love U <3

2011-10-08 @ 11:57:35
Postat av: Charlotte

Jag kan se dina kommenatrer och inlägg helt utan problem.



Ta hand om dig kram

2011-10-08 @ 16:56:13
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback