Kvällslåt och ett inlägg


Dagen: varit i väg med vänner och handlat lite. måste även säga jätte tack pappa och farmor! Vad skulle jag göra utan er? Tar tåget nästa helg med barnen till gbg, och blir hämtad i gbg när vi skall hem. Va länge sen man bara gick runt lite, hade tänkt att jag skulle göra det innan jag tar bussen hem till pappa, skal nog även träffa en vän där inne och ta en fika. Kan faktiskt tänka mig att ta tåget nån dag ner till gbg och bara vandra runt lite, utan barn oxå.

Har så ont i mitt huvud, fast nu har det satt dig på andra sidan, j*vlar vad ont det gör. Jag känner en kill kompis som har en sjukdom som har huvudvärk dygnet runt, nu vet jag hur du har det, urch. du sa bara man lär sig, urch skall jag behöva ha detta nu i flera år?

I morgon bitti va det två möten, ett ang min dotter och det andra gäller mig. lust, nä!!

godnatt kram jejje


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch hoppas värken går över snart!

Klart jag kan hjälpa dig med smilisar =)



Men vi ses om en stund!

TA hand om dig kram

2011-10-13 @ 05:07:33
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback