Kvällslåt och ett inlägg:)

I dag har jag inte gjort så mycket. Har hjälpt min dotter med läxan, matte. gjort pannkakor till dom, mums det va gott. så fick dom efterrätt på det, det blev choklad pudding med grädde. sen duchat dom o lagt dom, jag har slappat i dag.

Grattis tess till eran son ni fick igår, 4 veckor för tidigt.  Han vägde 2720 gram och var 46 cm lång. du födde honom utan nån smärtlindring, är impad på dig. Erat första barn oxå:)

nä nu skall jag sova, är rätt trött, godnatt, men först en liten låt till er. kram jejje


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oj bebis :)

Så mysigt!!!



Shit skulle ju fixa smilies till dig får se om jag inte kan komma nu i veckan eller nåt så vi får ordning på din blogg =)



Nej nu ska jag till skolan!



HA det så jätte bra gumman!!!

Kram

2011-10-17 @ 06:07:54
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback