Kvällslåt och ett inlägg:)



En underbar låt!

och här kommer en till av samma artist




Dagen: Skulle ha åkt på möte i dag, men det blev avbokat igen, tur det, hade så ont i huvudet. Så jag o min granne åkte i väg med en vän till L..... sen hem, städade barnens rum sen vilade jag, och huvudvärken försvann efter det, åh vad skönt att inte ha huvudvärk, det va länge sen. Sen började jag med middan. la barnen.

Jag letar efter en låt som heter CAROLINE ELLER CAROLINA kan hända att det är en rockabilly låt, känner ni igen nått om det så, skriv till mig. I morgon åker min sambo igen, sen är han ledig i två veckor, men nästa helg blir det göteborg med barnen. Denna helgen skall jag städa och packa lite om jag hittar lådor. har nog lite att göra, vill måla om köket, trivs inte här längre, det är bara halvmålat i mitt kök, vill byta färg. Får se vad som händer längre fram.

Måste börja plugga oxå, men hittar ingen ro just nu:(

godnatt Kram jejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback