Kvällen och självklart musik :)

I dag fick jag tvättat o ringt mina samtal:) Fick även ett samtal från sjukhuset i dag men får avboka det har inga bensinpengar dit, så sjukhuset får jag ringa i morgon. skjuta upp det för tredje gången, men så är det. så nu är det synd att man inte bor i skåne, för där hade det funnit folk som hade hjälpt mig med körning dit o fått bensinpengar när man får in det. bensin är inte billigt i dag, men hjälp hade jag fått ändå, vet jag. skall bli skönt när man får sitt egna körkort, så blir det iafl gbg en gång i månan, för att hälsa på familjen, nu blir man så låst, fan j att du inte bor i gbg längre.vet att du hade ställt upp o kört mig till min pappa, åh min familj tycker du juh om oxå, speciellt med min pappa skojar med dig , vänder dig upp och ner, hihi  när bilen blir fixad så skall jag ner, saknar min älskade farmor jätte mycket. även pappa.

Har en fråga till alla, hur gör man veckans blogg? förstår mig inte riktigt på det där. jag är inne o trycker över allt och ber att få vara med, men inga svar. hur gör man en egen då?

Vad gillar ni för musik?
just nu så lyssnar jag väldigt mycket på ENYA, får se vad det blir nästa vecka.
men nu lägger jag in en robyn låt, brukar inte lyssna på henne, men denna är bra.





denna tycker min sambo om :)

godnatt kram jejje

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke för max 150 kr?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-for-max-150-kr.html#comment

2011-10-10 @ 21:57:52
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: mig

Du vet att jag ställer upp och att jag alltid kör =( försöker så gott jag kan och ber faktiskt aldrig om bensinpengar heller, kör för att du är min vän och jag vill hjälpa och ställa upp. Sa ju oxå till dig att vi löser det i morgon, det viktiga var ju att du skulle komma iväg. Har oxå sagt att jag kan köra dig/er ner till Gbg, men du måste säga till, kan ju inte läsa dina tankar =( <3

2011-10-11 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback