jag och min sambo :)


Hur träffades ni?Genom hans bror.
Hur länge har ni varit tsm? 12 år till sommaren
Är ni förlovade? Nej, men ska
Bor ni ihop? Ja det gör vi! :D
Har ni barn? ja
Har båda körkort? Nej bara han :) Ska snart försöka skaffa.
Kommer du ihåg första kyssen? nä, det gör jag inte... hmm
Vem av er sa "Jag älskar dig" först? Det va nog han.
Vem är äldst? Älsklingen!
Vilja stjärntecken har ni? kräfta och lejon
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? sambon
Vem sjunger bäst? ingen
Håller ni handen på stan? japp!
Har ni haft sex? Ja klart.
Kände ni varann innan ni blev tsm? Japp
Vad har ni gemensamt? Musik,spel
Blev du kär i första ögonkastet? Japp det blev jag:)
Har ni stora framtidsplaner? nja, kanske
Har ni någon speciell låt? ja, två styckna
Har ni gråtit i varandrs armar? ja!
Har ni varut utomlands tsm? Nej men vi vill :)
Vilket är ert bästa minne? när vi fick våra två barn.
Vem lagar mat bäst? jag, haha
Vad gör ni en varnlig fredagskväll? Myser, umgås 
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Ja, alltid :)
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades första gången? Ja!
Blir du lätt svartsjuk? ja ibland, men det har blivit mycket bättre
Brukar ni bråka? Nä. Bara småtjaffsar
Ringer eller smsar ni mest till varann? ringer
Vilken är din älskades finaste kropssdel? ögonen
Brukar någon av er prata i sömnen? jag.


en kul sak jag hittade hos en bloggare :) så nu vet ni lite mer om oss...

Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Kul att du är med i Dagens Blogg hos mig! :D

Allt bra med dig?

Kram

2011-10-15 @ 12:05:50
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: Charlotte

god middag :)

Mariell var här och ville leka men vågar inte för Jennifer har världens otäckaste hosta :(

Men dom får leka en annan dag.



Haha jag tyckte lille killen Emil var så duktig. Men den där Andre var lite för mycket. Haha



vi får träffas snart igen!



jag har anmält dig till dagens blogg haha, så du vet det!



Kram på dig!!!!

2011-10-15 @ 12:09:02
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback