ett litet inlägg och musik:)

I dag blev jag hemma. Jag o sambon städade nästan hela huset, så nu har jag bara kvar toaletten i morgon och all tvätt. Så nu är det skönt att det är rent igen. barnen skulle igentligen i väg till tandis men, så blev det inte. Så nu har sambon åkt igen och är borta hela helgen, men det klarar jag. Har inte haft huvudvärk på hela dan, tror värken släppte lite efter det min sambo sa till mig, så nu slipper jag vara orolig för det. vad han sa vill jag inte skriva. det kan ha med p-piller att göra oxå, men nu är det borta iafl,äntligen säger jag bara. ha haft huvudvärk i ca 3 veckor dygnet runt.

Har kollat på idol med min stora dotter och grannen fast bara halva, sen fick jag gå ner för D ville lägga sig, men fel åkte ut i dag, tycker jag.

Nu kommer en jätte fin låt, låten handlar om mina barn, älskar mina barn så otroligt mycket, även min sambo, dom är mitt allt och mycket till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback