ett litet inlägg och musik:)

Har varit lite slarvig med inlägg. I helgen klädde barnen ut sig o gick runt o knackade på.. typ bus eller godis. mina små spökern.

I dag va jag hos min psykolog tant. prarade om lite jobbiga saker, typ när jag va ca 13 år, skönt att få ur det ur mig. hon sa att jag ser att du går och bär på mycket, inte konstigt du mår dåligt i bland o ha din huvudvärk. pratade lite om morsan oxå, hur jag skall göra, har inte bestämmt mig ännu. berättade även för henne att jag tänker mycket, känner mig som en tänkade bomb. det gick bra där i afl. sen vidare till kursen, gud vad tråkigt det va där i dag. I morgon kommer det oxå att bli tråkigt när amf kommer på besök.
urch vad jag är trött, kanske dax att sova lite, om jag inte åker på mina madrömmar.
Jag vet att jag inte har nått intresant att skriva om, har ingen fantasi i dag. men slänger in en låt här...



godnatt/ kram jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!

Jo men det är lite trögt med besökare i början.

Bara att fortsätta. Använd den som en dagbok så ska du se att till slut kommer det mycket besökare.



Ja jag tor jag ska kunna träffas denna veckan.

Men jag hör av mig under veckan.



Hehe ja du, bloggen går faktist väldigt bra och det är kul.



men ta hand om dig nu vännen så hörs vi i veckan.

Kram

2011-11-01 @ 04:44:36
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback