ett litet inlägg och musik:)

I går hann jag inte uppdatera, det hände så mycket då. Min lilla dotter D blev hemskickad av simskolan för att hon hade fått ringorm på armen. gick till läkarn med henne, hon får inte bada på ca 2-3 veckor och inte vara med på gymnastiken, tur att det är lov nästa vecka. fick köpt en salva till henne. innan detta så va jag på kursen o va och handlade. hela dagen gick igår. I dag på morgonen åkte vi till Nossebros marknad, hittade lite kläder till barnen och mig. sen hem plockade lite,sen gjorde min sambo middag i dag, gott blev det. jag hjälpte barnen med läxan. sen va det säng dax, duchning o smörgning. har kollat på bonde söker fru, nån mer som ser det programmet?

I morgon skall jag på möte o även ringa ett samtal när jag är där, eftersom jag inte har nån hemtelefon ännu.

men här kommer en kanon låt, lyssna och njut!!!




Godnatt // kram jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback